dinsdag 30 november 2010

Dank u Sinter-Quinny

Wat een verrassing was dat zeg.
Daar kwam de postbode aan, met een enorme doos....snel ging er vanalles door mijn hoofd, had ik iets besteld, wat ik vergeten was?
Nee dat was het echt niet, misschien dat Henk dan iets had besteld...maar dan had hij het mij wel verteld.
Nou ja even wachten tot de deurbel gaat.....

Snel aanpakken en de kijken wat het is, hmmm er staat EB op en mijn naam hihihi, nou daar wordt ik niet veel wijzer van hoor.

Dan maar open maken, want nieuwsgierig ben ik natuurlijk nu wel.

Wow wat is dat nu, een schitterende voetenzak, die bij de Quinny Zapp elektric blue hoort, is dat even mooi zeg en net op het goede moment ook want de eerste sneeuwvlokken waren aan het vallen en het was toch echt wel heel erg koud al.

Snel uitpakken en in de Quinny doen... ja dat staat wel heel erg mooi, veel mooier dan de noodvoetenzak die ik er in had gedaan voor de kou.




Nu nog een paar fotootjes maken met Sander er in, want hij heeft er natuurlijk al gebruik van gemaakt.
Deze foto's volgen nog.

dus Quinny....

Dank u sinterklaasje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten